málem jsem se utopila

02.03.2012 20:43

Ahoj všem, ráda bych se podělila o tento příběh s ostatními. Jednoho krásného slunného zimního dne jsem se já Grace, Simona, moje psí kamarádka Gábina a moje panička, šli projít k rybníku. Když jsme vyšli ven, tak jsme se začali z Gábinkou honit a hrát si. Pak jsme došli na velkou dlouhou širokou cestu a pomalu jsme docházeli k rybníku. Jak jsme tak obcházeli rybník, tak se stala věc, kterou si budu pořád pamatovat. Protože moje psí kamarádka Gábina doběhla ke mě a já jak jsem se lekla, tak jsem skočila do rybníka. Byl zamrzlý a já jsem si myslela, že se to nepropadne. A to proto,že jsem nevěděla, co to je. Potom se mě snažila Simona chytit a vytáhnout z té ledové vody. Já, místo toho abych plavala ke břehu, tak jsem plavala víc a víc do rybníka. Simona tam pro mě málem skočila. A když mě Simona vytáhla z té ledové vody, tak jsem na ní tak koukala a cítila jsem se trapně. Jak jsme došli domů, tak mě moje panička Veronika hned vykoupala a vysušila. Sice to byl zážitek dobrý, ale zažít bych to znovu nechtěla.