Poprvé doma

02.03.2012 20:43

Ahoj všichni. Dnes vám všem povím jak to vlastně bylo. Jednoho krásného dne, k nám přišli nějaký lidé a povídají: mi bychom si chtěli vybrat štěňátko. Bylo nás tam dohromady už jenom pět. Tři psi a dvě feny. Oni se ptali na fenu. Ten pán co si nás vybíral chtěl vybrat tu s těma hnědýma flekama. A ta paní zase chtěla tu s těma černohnědýma flekama. Po dlouhém vybírání pejsků se rozhodli pro tu černohnědou fenu a dali jí jméno Grejsy, psáno Grace. Když jsem poprvé vstoupila do domu nevěděla jsem co a jak. Většinou jsem spala nebo jedla, ale ze všeho nejvíce jsem si hrála. Potom mě pán a paní vzali a odvezli mě do jiného domu. Tam stála nějaká neznámá osoba, kterou jsem ještě nikdy neviděla. Když jsem jí spatřila tak jsem nevěděla co mám dělat. Potom jsem za ní přišla a začala jsem jí okusovat. Další den ráno nás pan a paní odvezli do domu té paní co jsme se seznámili teprve včera. Tam stála další osoba kterou jsem nikdy před tím neviděla. Ale potom když už jsem byla trochu větší, jsem si zvykla a tet tu pořád něco vyvádím. Vůbec se nedivím že je ze mě panička občas na nervy ale je mi to jedno. Hlavně že tu mám opravdové přátelé. To je konec mého příběhu z mého dětství.